Wednesday, October 10, 2007

The LOVE is definitely gone..

Dah terlalu lama Dia mendiamkan diri. Membuat Aku banyak berfikir tentang diri Aku sendiri. Diam sungguh Dia. Bila Aku call cakap pun nak xnak je. Lama-lama Aku jadi semakin sedih. Apa salah Aku? Salah ke Aku sayang kat Dia? Salah ke Aku risaukan Dia?

Lama-lama Aku rasa macam Aku je yang sayang amat sangat kat Dia.. siang malam Aku teringat kat Dia (angau ke apa?!) mungkin memang Aku bertepuk sebelah tangan. Sayangkan seseorang yang hatinya mungkin tidak akan Aku miliki buat selama-lamanya. Xde tempat untuk Aku dalam hati Dia. Hadir Aku hanya sementara buat mengubat luka. Aku ibarat


Habis Madu, Sepah Dibuang

Seharusnya Aku pergi membawa Hati sebelum luka lama terguris kembali.

The LOVE will NEVER be gone.. I wrote it just to make me feel better.. when deep down inside I HURT so much..

Aku harap Dia dapat maafkan Aku.. Dengan kesedihan Aku tulis tajuk diatas.. Aku disalah erti.. Semua ni salah Aku..

No comments: