Saturday, May 23, 2009

Berjalan-jalan di pantai Morib :)



Terasa tenang je hati bila tengok gambar tu..

hmm tempat ni namanya pantai Morib..

seingat aku masa umur aku 5 -6 tahun aku slalu g sini ngan parents aku..

banyak btul kenangan aku kat banting + Morib..

kat Banting la tempat aku memain ngan cousin aku sampai terjatuh berjahit kat dahi, bibir.. pergghh..

kat hospital banting tu la doktur tu main jahit je bibir aku idup-idup a.k.a xde anaesthetic..

tapi masa tu tempat ni agak FAMOUS la kan..

sebab dia famous sangat la lepas tu mama n abah tamau bawak aku g sana lagi..

amat polluted morib ni..

tu 20 tahun lepas..

ni tahun 2009, aku kursus kat cni..

aku g ngan cikgu-cikgi skolah aku..

very surprisingly, pantai ni dah tak sekotor dulu..

takde dah sampah sarap macam dulu..

air laut dah banyak tolong manusia bersihkan tempat ni..

Alhamdulillah.. aku hepi sangat.. hehe..


ini adalah bukti aku sangat hepi

No comments: