Saturday, May 23, 2009

Kebosanan tahap maksimum

Sabtu yang bosan..

kerja, kerja, kerja je yang aku tau.. hmm bila la nak betul-betul cuti..

terlalu letih bila dalam seminggu aku terpaksa kerja 6 hari..

kalau suruh mengajar tu anytime bebeh..

i teaching..

tapi suh keje lain terus aku letih, lemah, lesu..

arrgghhh..

I need a holiday..

n percaya tak korg aku sebenarnye tengah dengar ceramah yang amat bosan di dunia..

ahahaa.. die die.. lol.. this suxx la..

anyways, happy weekend everyone..



Perihal gambar ini :
  1. Bilik Mesyuarat yang bosan.. huhu.. dari kul 8.00 pagi sampaila kul 2.00 petang aku dok terperap kat sini.. Statik je kat tempat yang sama :((
  2. Wajah aku yang kebosanan diambil oleh aku yang bosan amat..
  3. Kak Rose dan Kak Lil khusyuk mendengar penjelasan penceramah..
  4. Mr. Bachelor : Ashraq dan Super Shah a.k.a Azreen tersenyum riang ria..

No comments: