Sunday, May 10, 2009

tulis lagi.. tulis..

aku dah terlalu lama tak menghadap pc semata2 untuk menulis blog.. masa aku sepenuhnya didedikasikan untuk kerja aku.. ahhh.. aku sangat penat.. aku dah letih..

pejam celik pejam celik dah 2 tahun aku kerja kat skolah ni.. betapa cepatnya masa berlalu.. aku masih di sini.. di takuk lama.. aku perlukan perubahan..

help..

sejak kebelakangan ni aku rajin main2 ngan kamera aku.. teman setia.. aku + kamera = bahagia :)



nak kata tak seronok.. aku tpu..

aku memang enjoy ngan bebudak ni.. bahagia je rasa bila dok ngan dorang.. haha..

tapi aku kekurangan masa untuk diri aku sendiri.. masa kau bukan milik aku..

fuhh.. susahnye..

baru aku sedar kesusahan kehidupan.. bila dah terhantuk baru nak tengadah.. sebelum ni tak pernah nak amik tahu semua tu.. hmm..

walau apa pun.. kehidupan mesti diteruskan dan aku...

aku hanya berharap hari esok akan lebih bermakna daripada hari ini..

InsyaAllah ;)

No comments: